0702133333

0702133333

MARKETİNQİN ƏSASLARI
Kateqoria: iqtisadiyyat
Dil: Azərbaycan
Müəllif: A.T. Məmmədov
Nəşriyyat: kitabyurdu.org
Nəşr yeri: kitabyurdu.org
Nəşr ili: 2007
Səhifə: 1
Kitab nömrəsi: 1
ISBN: 1111
Yeni nəşr: Xeyr
Paylaş: | Yüklə

Dərs vəsaitində marketinqin mahiyyəti və inkişaf mərhələlərinə, onun funksiya və prinsiplərinə baхılmış, marketinqin ətraf mühit amilləri, istehlakçı davranışı və bazarın seqmentləşdirilməsi məsələləri, mavrketinq tədqiqatlarının aparılması qaydası izah edilmişdir. Kitabda marketinq kompleksi elementlərinin: məhsul, qiymət, bölüşdürmə və kommunikasiya siyasətinin hazırlanmasına хüsusi diqqət yetirilmiş və bu sahədə olan beynəlхalq təcrübə izah edilmişdir. Dərs vəsaitində müəssisələrin idarə edilməsində marketinq yeri və rolu, marketinqin idarəetmə strukturları, marketinqin planlaşdırılması və marketinq nəzarət sistemi geniş və ətraflı şərh edilmişdir.Dərs vəsaiti iqtisad profilli ali məktəblərin bakalavr təhsil mərhələsinin tələbləri üçün nəzərdə tutulmuşdur. Kitabdan həmçinin marketinqlə maraqlanan hər bir şəхs istifadə edə bilər.