Kateqoria: | Kurikulum |
Dil: | Azərbaycan |
Müəllif: | |
Nəşriyyat: | |
Nəşr yeri: | |
Nəşr ili: | 2015 |
Səhifə: | 1 |
Kitab nömrəsi: | 1 |
ISBN: | 11 |
Yeni nəşr: | Xeyr |
Müstəqil respublikamızda gənclərin təlim- tərbiyyəsi ,azad vətəndaş kimi yetişməsi ,sabahın qurucusu olması ,öz vətəninə xalqına böyük məhəbbətlə xidmət edəcək bir mütəxəssis kimi yetişməsi üçün onların ilk yaşlarında hələ məktəbə qədər baxçadan və eləcə də məktəbin ibtidai siniflərindən düzgün tərbiyələndirmək vacibdir və zəruridir.Xalqımızın gələcəyi olan övladlarımızın hərtərəfli insan kimi yetişməsində onların yüksək savada dünyagörüşə və bacarığa malik olması üçün respublikamızda təhsilin düzgün qurulması bütün elimlərin düzgün və dərin tədris edilməsi bu gün üçün ən lazimi şərtdir.
Beləliklə ,,Metodika fənninin məqsəd və vəzifəsi uyğun fənnin anlayışıqlı tədris olunması qaydalarını pirinsiplərini açıqlamaqdır,,
.Hələ orta məktəblərin aşağı siniflərindən şagirdləri peşəyə həvəsləndirmək və onu düzgün vaxtında seçmək üçün texnologiya təlimi əsas istiqamətləındiricidir. Şagirdlərlə düzgün aparılan texnologiya təlimi ,peşə yönümü iştimayi –məhsuldar əməyə şurlu münasibəti şəxsiyyətin vətandaş kimi yetişməsinin mənəvi cəhətdən formalaşmasının fiziki inkşafının misilsiz amillərdəndir. Bu fənnin əsas mahiyyəti,əmək qabiliyyəti ,alətlərlə işləmək ,dəzgahların quruluşunu və işini bilmək onlarda emal aparmaq kimi məsələləri şagirdlərə aşılamaqdır .Belə metodika hərbir fənlərdə vardır .Lakin hər bir fənnin öz spesifik xususiyyətləri vardır.