Böyüyən və inkişaf edən komandamızın üzvü ol! Vəzifə: Əməliyyatçı Namizədə dair gözləntilər və xüsusi tələblər: Ali təhsil; Kompyuter bilikləri: MS Office (Word-yaxşı, Microsoft Excel-yaxşı); Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi (Bank və ya sığorta sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır); Dil bilikləri- azərbaycan dili- əla; ingilis və rus dili-arzuolunandır; Diqqətli; Ünsiyyət qurmaq bacarığı; Komandada işləmək bacarığı; Məsuliyyətli, nəticəyə yönümlü. Vəzifə öhdəlikləri: Sorğuların cavablandırılması; Müqavilələrin bağlanması və yenilənməsi; Müvafiq hesabatların hazırlanması; Əməliyyatın aparılması üçün müştərilərin təqdim etdiyi sənədlərin yoxlanılması; Cari sənədlərin yığılması, saxlanılması və arxivləşdirilməsini həyata keçirmək. Əlavə məlumat: İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00); İş yeri: Bakı şəhəri; İmtiyazlar: Tibbi sığorta; Sürücülük vəsiqəsinin olması arzuolunandır; Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır. Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Əməliyyatçı) qeyd edərək, [email protected] elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.