Kateqoria: | Kurikulum |
Dil: | Azərbaycan |
Müəllif: | |
Nəşriyyat: | |
Nəşr yeri: | |
Nəşr ili: | 2015 |
Səhifə: | 1 |
Kitab nömrəsi: | 1 |
ISBN: | 11 |
Yeni nəşr: | Xeyr |
Fəal dərsin mərhələləri
1. Motivasiya (problemlərin qoyulması, fərziyyələrin irəli sürülməsi)
2. Təqdiqatın aparılması (fərziyyələri yoxlamaq üçün faktların axtarılması)
3. Məlumat mübadiləsi (əldə edilmiş məlumatların təqdim olunması)
4. Məlumatların müzakirəsi və təşkili (məlumatın müzakirəsi, təsnifi, əlaqələndirilməsi) 5. Nəticələrin çıxarılması (nəticələrin fərziyyələrlə müqayisəsi və onlarıntəsdiq olub-olmaması haqda nəticənınçıxarı lması)
6. Produktiv (yaradıcı) tətbiq etmə
7. Qiymətləndirmə və ya Refleksiya (hər mərhələdə aparıla bilər)
Sinifi fəallaşdırmaq üçün dərsi necə ardıcıl qurmaq lazımdır.1-sual-cavab,2-müzakirə,3-tətbiqetmə,4 nəticə 5-qiymətləndirmə
Təlim strategiyalarına daxildir:
Təlimin təşkilinə verilən əsas tələblər, iş formaları, təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması, üsullar.